Lapkričio 21 d. mūsų gimnazijos I c klasės mokiniai PRC „RoboLabas“ organizuojamoje konferencijoje, kurios metu buvo demonstruojamos mokinių sukurtos stilizuotos baltų zodiako ženklų žvakės. Mokiniai dalyvavo ilgalaikiame Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamame vaikų ir jaunimo meno projektų ir tautinio meno kolektyvų veiklos projekte „Kelionė laiku: Baltų zodiako ženklai ir STEAM“.
Projekto tikslas – didinti profesionaliojo meno ir kultūros prieinamumą skirtingų poreikių ir gebėjimų turintiems vaikams ir jaunuoliams, skatinant vaikus ir jaunuolius aktyviai dalyvauti integruotoje formaliojo ir neformaliojo švietimo veikloje, per menines ir STEAM veiklas sužadinti vaikų ir jaunuolių kūrybiškumą, iniciatyvumą, mokslinį smalsumą, per patyrimines-praktines veiklas supažindinti juos su etnokosmologija, baltiškais zodiako ženklais bei STEAM.
Mokiniai dalyvavo keturiose projekto dalyse, kuriose jie susipažino su baltiškais zodiako ženklais, pagal nupieštus eskizus naudodami 3D modeliavimo programą sukūrė ir išspausdino juos su 3D spausdintuvu. Naudodami silikoną išliejo formas, skirtas baltų zodiako ženklų žvakėms lieti. Konferencijos metu mokiniai noriai dalinosi įspūdžiai apie projekto veiklas. Pristatė ir papasakojo apie gaminio proceso eigą nuo piešinio projektavimo iki galutinio rezultato – išlietos žvakės. Mokiniams įspūdį paliko darbas su silikonu.
Gabija apie projektą atsiliepė: „-Labai patiko STEAM centro edukacinė veikla! Sužinojau ir išmokau taisyklingai gaminti žvakes. Labiausiai patiko vizualizuoti ir kurti formeles kompiuteriu, patobulinau kūrybiškumo kompetenciją, džiaugiuosi įgavusi naujos patirties“. Rusnė džiaugėsi puikiu centro dėstytojų bendradarbiavimu, profesionalumu ir smagiu laiko praleidimu netradicinėje erdvėje. Mokiniams buvo įteikti PRC „Robolabas“ pažymėjimai.
Dėkojame PRC „Rodolabas“ komandai ir gimnazijos mokytojai Daliai Vizbarienei už suteiktą mokiniams galimybę lavinant naujus įgūdžius bei kompetencijas. Ačiū gimnazijos psichologei Justinai Latanauskaitei, kad visose veiklose lydėjo ir palaikė mokinių psichologinę būklę.