Lapkričio 28 dieną šešiolika IIIb ir IIId klasių gimnazistų lankėsi Panevėžio STEAM atviros prieigos centro fizikos ir inžinerijos laboratorijoje, kur turėjo galimybę sudalyvauti integruotoje fizikos ir anglų kalbos edukacijoje bei atlikti įvairius fizikinius tyrimus, iliustruojančius mokslo galimybes ir susipažinti su inžinerijos pagrindais ir taikymu sprendžiant kasdieninius iššūkius.
Taigi, edukacija prasidėjo neįprastai: kalbantis apie moksleivių baimes bei kodėl jos kyla, hipotezių kūrimo, po to pereita prie kūrybinės užduoties “pastatyti” namą pagal užsakovo pateiktus šešių punktų reikalavimus. Gimnazistai statybai turėjo naudoti skirtingo storio medžiagas bei pastačius namą šilumos matavimo prietaisu turėjo stebėti skirtingų sienų, langų, durų bei kamino šilumos laidumą, o tada apskaičiuoti šilumos laidumą pagal formulę bei apibendrinti storesnės ar plonesnės sienos išskyrė daugiau šilumos į aplinką. Dar išsiaiškinome, kad kaminas labiausiai praleidžia šilumą.
Ir štai vienos iš gimnazisčių grįžtamasis ryšys: “Buvo tikrai gera patirtis dirbti komandoje su kitais klasės nariais ir nuostabiu bei nuotaikingu mokytoju. Buvo įdomu stebėti kaip šiluma veikia skirtingas medžiagas ir stebėti kaip šiluma sklinda.”
Todėl galima daryti prielaidą, kad gimnazistai liko patenkinti savo aktyvia veikla, rezultatu, įgytomis žiniomis bei praplėstu akiračiu svečiuojantis ir mokantis netradicinėje erdvėje.