Mokomės netradicinėse erdvėse. Išvyka į Rygą.

• Paskelbė : Rita Štaupienė
  • Paskelbta: 2022-10-20
  • Kategorija: Pranešimai

Spalio 13d. Būrys Iid ir Iic klasių mokinių rinkosi mokytis netradiciškai. Pirmas lankomas objektas Rygoje - Automobilių muziejus. Šis muziejus yra vienas įdomiausių, moderniausių Latvijos muziejų. Kartu su muziejaus gidu susipažinome su eksponatais, jų istorijomis. Pritaikėme ir patobulinome anglų kalbos žinias.

Kitas  mūsų sustojimas – Rygos zoologijos sodas. Viso čia įkurdinta daugiau kaip 3500 gyvūnų, kurių skaičius kasmet didėja, nes į zoologijos sodą vis atkeliauja nauji gyventojai Daugiau kaip 40 šių rūšių yra įtrauktos į Raudonąją knygą.. Reti, egzotiški gyvūnai pavergė visų širdis. Ypatingo dėmesio sulaukė lapakarpių skruzdėlių ekspozicija.

Toliau ekskursija po grožiu užburiančią Rygą. Nelikome abejingi Juodagalvių namams, senosioms bažnyčioms kupinoms paslapčių ir erdvioms aikštėms. Grožėjomės senųjų gatvelių tinklu, kur persipina legendos ir realios istorijos. Pakilios nuotaikos lydimi gido aplankėme  Top 10 lankytinų vietų  Rygos senamiestyje (Rygos pilis, Rotušės aikštė, pirklių gildijų pastatai, gynybinės sienos likučiai, Laisvės paminklas ir kitos miesto įžymybės). Šis miestas įtrauktas į UNESCO Pasaulio kultūros ir gamtos paveldo sąrašą. Turėjome šiek tiek laisvo laiko savarankiškai patyrinėti miestą.

Paskutinis  mūsų kelionės objektas – Medicinos muziejus. Muziejuje susipažinome su medicinos istorija Čia išdėstyti eksponatai pasakoja apie medicinos raidos užuomazgas. Neatskiriama medicinos dalis tuomet buvo ir maginė medicina – amuletai, talismanai ir burtai. Šias priemones buvo įvaldę žyniai, šamanai ir kerėtojai. Toliau viduramžiai, kol galiausiai pasiekiame šių dienų mediciną...

Kupini gerų įspūdžių ir saldžių lauktuvių grįžome namo.

Įspūdžiais su jumis dalinosi IIc ir IId klasių mokiniai.