„Tūkstantmečio mokyklos“ stažuotė „Universalaus dizaino taikymo praktikos ugdymo veiklose“

Balandžio 24 d. soc. pedagogė Lina Urbonienė ir psichologė Justina Latanauskaitė kartu su Panevėžio miesto mokytojais bei švietimo pagalbos specialistais dalyvavo programos „Tūkstantmečio mokyklos“ stažuotėje „Universalaus dizaino taikymo praktikos ugdymo veiklose“. Vilniaus miesto ugdymo centre „Upės teka“, VšĮ „Penki pojūčiai“ ir kunigaikščio Gedimino progimnazijoje mokytojai ir specialistai susipažino su sensorinių erdvių panaudojimo darbui su vaikais galimybėmis, diskutavo apie ugdymo aplinkos įtaką mokinių elgesiui, emocijoms ir mokymuisi.

VšĮ „Penki pojūčiai“ direktorė Gabrielė Tervidytė – Arandi pristatė sensorinę įrangą, sukurtą bendradarbiaujant aukštųjų technologijų bei emocinės sveikatos specialistams, leidžiančią valdyti patalpos šviesas, garsus ir vaizdus, sklindančius iš TV ekrano arba projektoriaus taip sukuriant palankią aplinką nusiraminimui, pasirengimui mokymuisi, ar atsipalaidavimui. Ugdymo centro „Upės teka“ ergoterapeutė Jonė Ambraziejienė pasidalino darbo metodais ir įrangos pavyzdžiais, stimuliuojančiais ar slopinančiais visus aštuonis vaikų pojūčius.

Vizito į Vilniaus kunigaikščio Gedimino progimnaziją, besivadovaujančią filosofija, kad mokykla nėra ugdymo įstaiga, o vaiko gyvenimas dotuoju periodu, metu direktorius Rimantas Remeika supažindino stažuotės dalyvius su inovatyviais darbo organizavimo principais plėtojant įtraukųjį ugdymą, pradedant aplinkos pritaikymu – įkurtos inžinerinės, menų laboratorijos, relaksaciniai kabinetai specialių poreikių turintiems mokiniams, baigiant specialiosios pagalbos teikimo modelio parengimu, kuris padeda spręsti aktualią švietimo pagalbos specialistų trūkumo problemą.

Autorius:
Socialinė pedagogė Lina Urbonienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos