Tarpinstitucinis STEAM projektas „Baltų zodiako ženklai“

  • Paskelbė : Rita Štaupienė
  • Paskelbta: 2024-06-17
  • Kategorija: Renginiai

Birželio 12 – 13 d. I b klasės mokiniai dalyvavo tarpinstituciniame STEAM projekte „Baltų zodiako ženklai“.

Projekto tikslas – didinti profesionaliojo meno ir kultūros prieinamumą skirtingų poreikių ir gebėjimų turintiems vaikams ir jaunuoliams, skatinant vaikus ir jaunuolius aktyviai dalyvauti integruotoje formaliojo ir neformaliojo švietimo veikloje, per menines ir STEAM veiklas sužadinti vaikų ir jaunuolių kūrybiškumą, iniciatyvumą, mokslinį smalsumą, per patyrimines - praktines veiklas supažindinti juos su etnokosmologija, baltiškais zodiako ženklais bei STEAM.

Panevėžio robotikos centre „RoboLabas“ gimnazistai atliko dvi skirtingas veiklas.

Apie Baltų zodiakų ženklus mokiniai susipažino ir atliko kūrybinius darbus dailės pamokų metu. Projekto pirmoje veikloje, naudojant pagamintą silikoninę formą ir bičių vašką, liejo žvakes su zodiakų ženklų atvaizdais. Gimnazistai, stebint žvakių liejimo pateiktą eigą, bendradarbiaujant grupelėse vykdė skaičiavimus, svėrė vaško granules, jas kaitino iki tinkamos temperatūros ir liejo pasirinktų kontrastingų spalvų žvakes.

Antroje projekto dalyje, mokiniai dalyvavo fizikos laboratorijoje. Susipažinę su vidine energija ir aptarę šilumos perdavimo būdus, mokiniai atliko kūrybinį darbą „Šiltas namas“. Šios veiklos tikslas – iš antrinių medžiagų ir tvirtinimo elementų suprojektuoti šiltą ateities namą, naudojantis termovizoriumi ir šilumos šaltiniu įvertinti to namo efektyvumą. Mokiniai susiskirstę poromis įsitraukė į veiklas: aiškinosi, kokie sprendimai, statant šiltą namą, būtų efektyviausi, termovizoriumi įvertino įkaitusių kūnų temperatūros nevienalytiškumą. Baigus darbą, vyko kūrybinio projekto „Šiltas namas“ aptarimas. Mokiniai diskutavo, kokie namo konstrukciniai elementai buvo labiausiai pralaidūs, kokie sprendimai pasiteisino, o kokių reikėtų atsisakyti.

Dėkojame PRC „RodoLabas“ komandai už suteiktą mokiniams galimybę lavinti naujus įgūdžius bei kompetencijas.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos