PROJEKTO „MEDIJŲ RAŠTINGUMAS MULTIPLIKATORIAMS 3“ PRISTATYMO DIENA

  • Paskelbė : Rita Štaupienė
  • Paskelbta: 2022-12-19
  • Kategorija: Pranešimai

Mokyklos komanda, mokytojos Lina K. ir Jolanta S. bei mokiniai Sofija S. ir Simonas V., gruodžio 17 d. dalyvavo Lietuvos vokiečių kalbos mokytojų asociacijos vykdomo projekto „Medijų raštingumas multiplikatoriams 3“ atliktų „mažųjų“ projektų pristatymo dienoje. Šį projektą iš dalies finansuoja Vokietijos užsienio reikalų ministerija. Dalyvius svetingai priėmė Vilniaus licėjus. Savo „mažuoju“ projektu, kurį vykdėme mokykloje, nusprendėme, išsiaiškinti, ar mokiniai moka atskirti dezinformaciją nuo tikrų faktų, ar ji su jais aptariama. Pirmiausia mokykloje atlikome apklausą. Peržvelgę atsakymus į pateiktus klausimus pastebėjome, kad didžioji dalis mokinių neskaito ilgesnių tekstų, bet remiasi tik vaizdu ir teksto antrašte. Pagrindinis pristatymo mokiniams tikslas buvo trumpai ir įdomiai parodyti, kad mūsų turimi įpročiai, t.y. tik paveiksliukų ir antraščių perskaitymas, kad susipažintume su naujienomis, nėra teisingi ir gali turėti žalingų pasekmių. Taip pat atkreipti dėmesį , kas yra svarbu skaitant straipsnį, kad atpažintume, ar tai nėra dezinformacija. Mokytoja Lina linksmai ir išradingai šią temą pristatė ir anglų kalbos pamokos metu. Savo “mažąjį” projektą baigėme klausimu sau: ar visa tai žinant, mokiniai vis vien patogumo dėlei rinksis skaityti tik antraštes ir žiūrės į pateiktą nuotrauką, o gal jau atsidarys straipsnius ir patys vertins kritiškai? Vykdytas veiklas kūrybiškai pristatėme visoms dalyvių komandoms bei pasidžiaugėme kitų mokyklų idėjomis ir gautais rezultatais. Dėkojame projekto organizatoriams už galimybę daugiau sužinoti apie medijų raštingumą.

Mokyklos komanda

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos